وقتشه سایت خودتو راه بندازی! با هوش مصنوعی حواصیل نیازسنجی‌هات و براورد قیمتت رو انجام بده، ما برات اوکیش می‌کنیم!

رایگان شروع کنید!

صفحه اصلی » اخبار و اطلاعیه ها » رایگان شروع کنید!

جهت افزایش تعداد آیتم‌های تحت میزبانی حواصیل، بدین‌وسیله اعلام می‌گردد که کلیه مراحل ثبت نام تا فروش محصولات بدون اخذ هیچگونه کارمزد یا پورسانت و همچنین بدون پرداخت حق اشتراک تا انتهای سال ۱۴۰۰ قابل انجام خواهند بود و این به معنای استفاده رایگان از ابزار بیزنس دیجیتال یا کسب و کار آنلاین حواصیل می‌باشد.

حق اشتراک

از ابتدای سال ۱۴۰۱ کاربران قدیمی که تا انتهای سال ۱۴۰۰ روی سرویس ثبت نام انجام داده‌اند بدون پرداخت هیچگونه حق اشتراک قادر به ادامه دریافت خدمات امور کسب و کار آنلاین خود خواهند بود. این موضوع در حالی است که فعالیت کاربرانی که پس از این تاریخ اقدام به شروع فعالیت کنند مشمول پرداخت حق اشتراک خواهد بود که جهت تأمین منابع مورد نیاز سرویس و پشتیبانی ضروری بوده و طی چند مرحله برنامه‌ریزی شده است.

کارمزد و پورسانت

همانطور که در بخش قراردادی مطالعه می‌نمایید، موارد حقوقی جهت افزایش سطح بازخوردها، پشتیبانی و میزبانی بهتر در بخش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. البته همیشه در نظر گرفتن اولویت شاخصه‌های مزیت‌های کاربران حواصیل و مالکان آیتم‌های مختلف از بالاترین اولویت‌های مدیران سرویس حواصیل بوده است و در نظر گرفته خواهد شد.

مقادیری که روی توافقنامه قراردادی بعنوان پورسانت یا کارمزد کسب و کار تعریف شده‌اند، همگی از ابتدای سال ۱۴۰۱ قابل محاسبه خواهند بود. با این شرایط کاربران حواصیل فرصت بسیار مناسبی جهت ارتقای سطح درآمد اینترنتی و آنلاین خود بصورت کاملا مستقل و بدون پرداخت هیچگونه کارمزد خواهند داشت.

ابزار رایگان بیزنس دیجیتال

توی حواصیل چیکار می‌تونم بکنم؟

جواب همین‌جاست! مالکان داده‌های الکترونیکی، محصولات فیزیکی و ارائه‌دهندگان خدمات از جمله اولین اولویت‌های حواصیل جهت میزبانی و ارائه خدمات رایگان کسب و کار آنلاین هستند.

مالکان داده‌های دیجیتال

فایل‌های آموزشی، پروژه‌ها و انواع دیتای چندرسانه‌ای شامل فایل‌های صوتی و تصویری از جمله مواردی است که می‌توانند روی سرویس بصورت رایگان نمایش داده شده یا برای فروش ارائه شوند.

مالکان محصولات فیزیکی

پاساژ حواصیل بستر بسیار مناسبی جهت کسب درآمد کاربران حواصیل می‌باشد. محصولات شما با یک آدرس و صفحه مجزا در کنار فروشگاه کلی حواصیل نمایش داده خواهد شد. همچنین شما همانند سایر افراد می‌توانید دامنه (آدرس اینترنتی) خود را خریداری نموده و به صفحه فروشگاهی خود متصل نمایید.

ارائه‌دهندگان خدمات

برای تبلیغ خدمات خود آماده‌اید؟ ما یک صفحه مجزا برای شما تدارک دیده‌ایم! بعلاوه می‌توانید خدمات خود را در صفحات مرتبط با کسب و کار خود در داخل حواصیل بصورت بنری یا متنی تبلیغ کنید. این تبلیغات بصورت هوشمند عمل خواهند نمود، بنابر این مشتریان شما از دیدن این تبلیغات خوشحال خواهند شد!

 

از سال 1396 روی حواصیل کار می‌کنم و بارها نیازسنجی کردم تا خدماتی که یک توسعه دهنده مثل خودم نیاز داره رو مهیا کنم. از اینکه در روند رشد این پرنده به من کمک می‌کنید از شما ممنونم!

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.