وقتشه سایت خودتو راه بندازی! با هوش مصنوعی حواصیل نیازسنجی‌هات و براورد قیمتت رو انجام بده، ما برات اوکیش می‌کنیم!

حذف آمار بازدیدهای توسعه دهنده از گزارش‌های گوگل آنالیتیکس

صفحه اصلی » توسعه وبسایت, دیجیتال مارکتینگ » حذف آمار بازدیدهای توسعه دهنده از گزارش‌های گوگل آنالیتیکس

سرویس Google Analytics (گوگل آنالیتیکس) اگر قدرتمندترین ابزار در عرصه آنالیز وبسایت نباشد، یکی از قوی‌ترین ابزار‌های آن به شمار می‌رود. اتصال این سرویس به وبسایت و انجام تنظیمات فراوانی که این ابزار در اختیار شما قرار می‌دهد بحثی است که در خصوص آن بهتر است از یک متخصص راهنمایی بگیرید. اما زمانی که شخص یا تیم توسعه دهنده یا مالکان کسب و کار در حال بررسی و تردد روی سرویس هستند، داده‌های ترافیکی آن‌ها بصورت تفکیک نشده، همگی روی نمودار بازدیدها و سایر آمار نمایش داده می‌شوند. این موضوع اصلی این مطلب است.

جهت شفاف سازی ترافیک واقعی و ارگانیک باید از طریق ابزار Filter، خودتان را از آمار کنار بگذارید. جهت انجام این کار پس از ورود به حساب کاربری در گوگل آنالیتیکس به مسیر Admin > All Filters مراجعه کنید و سپس گزینه ADD FILTER را بزنید.

حال یک Filter Type از نوع Exclude انتخاب نمایید و در ادامه localhost* را به عنوان الگوی خود وارد کنید. در نهایت این فیلتر را اعمال نمایید تا ترافیک شفاف خود را مرور کنید. البته گزینه‌های بیشتری در این بخش قابل تنظیم هستند.

1 QPrWbViMOolQa1 diaw41w 300x185 - حذف آمار بازدیدهای توسعه دهنده از گزارش‌های گوگل آنالیتیکس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

از سال 1396 روی حواصیل کار می‌کنم و بارها نیازسنجی کردم تا خدماتی که یک توسعه دهنده مثل خودم نیاز داره رو مهیا کنم. از اینکه در روند رشد این پرنده به من کمک می‌کنید از شما ممنونم!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.