وقتشه سایت خودتو راه بندازی! با هوش مصنوعی حواصیل نیازسنجی‌هات و براورد قیمتت رو انجام بده، ما برات اوکیش می‌کنیم!

دوره آموزشی طراحی و توسعه وبسایت – سطح مقدماتی

دسته بندی : / / /


امتیاز

4.50 از 5

تعداد جلسات

۴ جلسه

زمان هر جلسه

۱:۳۰ ساعت

نوع آموزش

ویدیویی آفلاین, حضوری عمومی, حضوری خصوصی, آنلاین خصوصی تصویری, آنلاین عمومی تصویری

دوره آموزشی طراحی و توسعه وبسایت

سطح مقدماتی

دوره مقدماتی طراحی و توسعه وبسایت شامل کلیه موارد مورد نیاز یک طراح وبسایت می‌باشد. به این صورت که پس از اتمام این دوره، شخص دوره دیده قادر به مدیریت و اجرای کلیه مباحث مرتبط با پروپوزال‌نویسی، برآورد ترافیک، تهیه زیرساخت‌هایی نظیر میزبانی و دامنه، وردپرس (ساختار، پوسته، افزونه و…)، ووکامرس، مدیریت تعاملی، امنیت، پشتیبان گیری و بازیابی و در نهایت ایجاد اولین وبسایت پویا خود خواهد بود.

Screenshot 2022 08 01 at 13.12.40 e1659343438871 300x157 - دوره آموزشی طراحی و توسعه وبسایت - سطح مقدماتی

دستاوردها پس از گذراندن این دوره

  • هر فرد با شرکت در این دوره و بهره‌گیری از این مجموعه آموزشی در نهایت توانایی ایجاد و مدیریت یک وبسایت را بصورت کامل خواهد داشت.
  • پس از اتمام دوره صفحه پروفایل کاری شما در LinkedIn دارای یک Skill quiz badge خواهد شد که یک Certificate مدیریت سایت وردپرسی با اعتبار برای شما خواهد بود.
  • مدرس این دوره، پس از اتمام دوره آموزشی، شما را از مرحله اول تا آخر جهت دریافت، اجرا و مدیریت اولین پروژه‌ها بصورت کامل همراهی خواهد نمود تا به سرعت به درآمدزایی برسید.

شرایط شرکت در دوره مقدماتی طراحی و توسعه وبسایت

برای علاقمندان به این حوزه، امکان آموزش از طریق متدهای مختلفی فراهم شده است. شما عزیزان می‌توانید با توجه به شرایط زمانی و علاقمندی خود نسبت به فراگیری این دوره‌ها بصورت‌های مختلف حضوری و یا غیرحضوری اقدام نمایید. در ادامه شرایط هر یک از این متدها تشریح شده‌اند.

مدرس دوره مقدماتی طراحی و توسعه وبسایت

امیر الفت هستم، از سال ۱۳۸۸ در حوزه دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر طراحی و توسعه وبسایت در حال فعالیت هستم. کلیه Certificateهای مرتبط با اسکریپت‌نویسی به زبان‌های PHP، HTML، CSS، Javascript و همچنین وردپرس، سئو، گوگل آنالیتیکس و ادوردز را از LinkedIn دریافت کرده‌ام که روی پروفایل LinkedIn من قابل مشاهده هستند. بعلاوه بیش از ۴۰۰ وبسایت با محوریت موضوعات و سرویس‌های گوناگون طی این سال‌ها توسط من طراحی شده و توسعه یافته‌اند.

ویدیویی آفلاین

بلافاصله پس از پرداخت هزینه دوره، فایل‌های ویدیویی دوره آموزشی قابل دانلود می‌باشند. پشتیبانی این پکیج به عهده گروه حواصیل بوده و می‌توانید سوالات خود را در خصوص دوره و جزئیات مباحث با شماره پشتیبانی حواصیل 02191035483 مطرح کنید. همچنین به سوالات در قسمت دیدگاه‌ها در پایین صفحه نیز پاسخ داده خواهند شد.

طراحی و توسعه وبسایت 300x208 - دوره آموزشی طراحی و توسعه وبسایت - سطح مقدماتی

حضوری عمومی

کلاس‌های عمومی این دوره طی چهار جلسه ۱:۳۰ ساعت برگزار می‌گردد که از ۳ تا ۱۵ نفر برای هر کلاس ظرفیت دارد.

ثبت نام در کلاس‌های عمومی

حضوری خصوصی

این دوره می‌تواند در محل مورد نظر شما برگزار شود. پیش از این دوره‌های خصوصی جهت آموزش انفرادی و یا گروهی از پرسنل شرکتی جهت انجام امور داخلی برگزار شده است.

آنلاین خصوصی تصویری

در این نوع آموزش، نرم‌افزارهای خاصی جهت تعامل بصورت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نرم‌افزارها مدرس مانیتور خود را به اشتراک گذاشته و از طریق سرویس صوتی با شما در ارتباط خواهد بود. پاسخگویی به سوالات شما نیز از طریق همین ارتباط صوتی مداوم انجام می‌گیرد. همچنین اشتراک‌گذاری مانیتور بصورت زنده از سمت هر یک از دو طرف مقدور می‌باشد.

آنلاین عمومی تصویری

با کمی تفاوت نسبت به تدریس تصویری خصوصی به صورت آنلاین، این نوع متد نیز از طریق اشتراک گذاری تصویر مانیتور مدرس انجام می‌گردد. اما امکان ارتباط صوتی تنها از سمت مدرس بصورت دایمی وجود دارد. در سمت مقابل سوالات از طریق بخش چت کناری صفحه مطرح می‌شوند و مدرس به نوبت به آن‌ها پاسخگو خواهد بود. با این وجود پاسخگویی به سوالات کاربر و ارتباط صوتی و تصویری نیز پس از هر جلسه در بازه زمانی که توسط مدرس تعیین می‌گردد میسر خواهد بود.

پیشنهاد مدرس

این محصول ‌را بصورت آفلاین تهیه کنید. فایل‌های آموزشی بلافاصله پس از پرداخت آماده دانلود خواهند بود و با سرعت بیشتر و زمان دلخواه خود می‌توانید دوره را بصورت کامل آموزش ببینید. دوره‌های سطوح بالاتر با کد تخفیف برای عزیزانی که با این متد آموزش دیده‌اند ارسال خواهند شد. به علاوه پاسخگویی تلفنی با 0219105483 و در صورت نیاز بصورت اشتراک گذاری تصویری مانیتور برای این متد آموزشی نیز در نظر گرفته شده است.

هنوز تمام نشده!

شما را پس از اتمام دوره آموزشی تا مرحله اولین پروژه‌های مرتبط که دوره‌ی آن را سپری نموده‌اید از صفر تا صد همراهی خواهیم نمود تا به سرعت به درآمدزایی برسید.

2 دیدگاه برای دوره آموزشی طراحی و توسعه وبسایت – سطح مقدماتی

  1. ولی زاده

    من قبل از شما دوره دیده بودم ولی اینجوری که شما پیگیر درامدم بودین نبود حتی جواب سوالامم نمیدادن ممنونم از شما 🙏

  2. نسرین آبانلو

    من پارسال توی کلاسا شرکت کردم خداروشکر الان مداوم پروژه دارم و درامدم خوب شده چند ماهه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

آنالیز دیوار برشی در Perform

آنالیز دیوار برشی در Perform

هوش محاسبه ای

هوش محاسبه ای

ورزشگاه ومبلی

ورزشگاه ومبلی